Special SFO

Special-SFO er et fritidstilbud for elever, som er visiteret til specialklasser.

Elever i specialklasser kan vælge et heldagsmodul, morgenmodul eller eftermiddagsmodul i SFO.

Pædagoger og lærere, som også varetager den obligatoriske undervisning, vil stå for SFO-tilbuddet.

Åbningtid:

Special SFO har åbent alle skoledage fra kl. 6.30 til 8.00 og igen fra kl. 15.00 til 16.30, fredage dog til kl. 16.00. På hverdage som ikke er skoledage har special SFO åbent fra kl. 6.30 til 16.30, fredage dog til kl. 16.00.

Special SFO er lukket den 24. december og den 5. juni (Grundlovsdag).

I Hjørringskolen, tilbydes der nødpasning i uge 30, dagene mellem jul og nytår, de tre dage før påske samt dagen efter Kr. Himmelfartsdag.

Du kan finde flere oplysninger om special SFO i serviceinformationen for special SFO ved Hjørring Kommune, se link her på siden.